niedziela, 21 stycznia 2018

Styczniowy gość oraz wyniki wyzwania #3

Witajcie w niedzielny poranek :)

Gościmy dzisiaj w naszych skromnych progach Dorotę, której oddajemy głos.

Witam serdecznie!
Dziękuję bardzo za możliwość ponownego goszczenia na blogu APScraft.
Uwielbiam tu zaglądać i się inspirować.
Posiadam kilka produktów ze sklepu APScraft (większość to wykrojniki) i nadal powiększam swoje zasoby. Ostatnio odkryłam pasty woskowe. Na razie mam tylko dwa kolory, ale i tak jestem nimi oczarowana.

Mam na imię Dorota, a w świecie wirtualnym występuję jako aa_dorota.
Siebie i swoje uczucia przelewam na swoje prace, w które wkładam całe swoje serducho. I w ten sposób wychodzę do ludzi. Bo z natury jestem nieśmiała i skryta.
Większość moich prac to kartki, ale uwielbiam też robić exploding box'y. Zrobiłam też w swoim życiu kilka LO-sów i albumów. Ostatnio próbuję tez swoich sil w innych dziedzinach, np. papierowa wiklina, decoupage, szydełko czy mediowanie.
Moje prace zazwyczaj są ukwiecone i dosyć romantyczne.

Moje prace można oglądać na blogu  https://art-carta.blogspot.com/
i facebooku: https://www.facebook.com/ArtCarta/
 




 
Pozdrawiam
aa_dorota


W tym miejscu serdecznie dziękujemy Dorocie za odwiedziny i zapraszamy wszystkich  zniecierpliwionych na wyniki wyzwania.
 Tym razem tworzyliśmy prace do naszego BINGO.
Zgłosiliście mnóstwo pięknych prac, w różnych konfiguracjach, a praca, która zdobyła najwięcej głosów to:


a wykonała ją  Marbella:)

Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt w terminie 7 dni pod adresem sklep@apscraft.pl

Życzymy miłej niedzieli
zespół APScraft

5 komentarzy: