wtorek, 30 stycznia 2018

Pamiątki komunijne

Witajcie :)
Sezon komunijny już się rozkręca i ja również poczyniłam pierwsze kartki na tą okoliczność.
Dzisiaj zaprezentuję dwie podobne pamiątki, takie płaskie, idealne do koperty. 
Jak na moje prace przystało 😏 główną ozdobą są kwiaty.
Tym razem kwiaty zrobiłam z białego papieru Rembrant oraz wykrojników Nasturcja. Brzegi płatków pomalowałam na niebiesko kredkami akwarelowymi a następnie kolor rozmazałam przy pomocy wodnego piórka.
Płatki wytłoczyłam w matrycy 3D Floral Basic Shaping Mold.
Do kompozycji dodałam maleńkie białe kwiatuszki oraz listki z wykrojnika Winorośl. 
Napis obowiazkowo wycięty wykrojnikiem Baner L - mój ulubieniec:)
Na koniec w narożniku dodałam po dwie przeźroczyste kropki akrylowe. 








Życzę wszystkim miłego dnia 💜 Pozdrawiam

Ze sklepu użyłam:









10 komentarzy:

  1. Piękne i niepowtarzalne. Zaciekawił mnie ten papier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Papier polecam, jest idealnie biały i gruby. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne, delikatne pamiątki. Świetnie tekturki, w szczególności urzekła mnie ta z kielichem. Kwiatki delikatne w tym błekicie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, stylowe pamiątki komunijne. Klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne i faktycznie czas juz pomyśleć o tych pamiątkach...

    OdpowiedzUsuń