wtorek, 23 stycznia 2018

Romantyczny album

Witajcie :)
Dzisiaj przybliżę Wam moją pracę, którą przygotowałam na Wyzwanie #4 Praca scrapowa dla Nowożeńców

Jest to album kieszeniowy na zdjecia formatu 13x18 cm. Wkład do zdjęć kupiłam u fotografa a okładkę wykonałam z tektury i kremowej okleiny. 
Papier scrapowy przycięłam o 1 cm mniejszy niż okładka. W przeciwległych rogach odbiłam wzór z maski Drzewa. Użyłam do tego pasty śniegowej wymieszanej z brokatem.
Przez środek biegnie papier z ozdobnymi brzegami, na który położyłam białe taśmy: siatkową oraz z różami.
Kwiaty są z białego foamiranu, według mojego kursu. Płatki wycięłam wykrojnikami Clematis, środki zdobią podłużne, brązowe pręciki. Jak w wielu moich pracach ślubnych nie mogło zabraknąć uroczych obrączek - tym razem wybrałam kolor srebrny. Na koniec dodałam kilka kropek akrylowych i musnęłam brokatem środeczki kwiatów oraz mniejsze serduszko.








Zapraszam serdecznie do udziału w naszym wyzwaniu :)

Pozdrawiam 💜


Materiały ze sklepu:





 





10 komentarzy: