sobota, 27 stycznia 2018

Wiosna, wiosna...kurs na wiosenną kartkę

cześć
dziś przygotowałam taką uniwersalną-wiosenną kartkę z kwiatami z foamiranu
jeśli jesteście ciekawi jak je zrobiłam i jak zarobiłam kartkę zapraszam na kurs :)  
jest to kurs dla tych co lubią szybki i ładny efekt, a także dla tych którzy boją się foamiranu :)
z różnych względów, takie kwiaty zrobi każda z nas i na pewno nie poparzy rąk klejem na gorąco 
zapraszam

materiały potrzebne do wykonania kartki, które później wzbogaciłam o dodatki,
kwiaty zrobiłam w kolorach pasujących do papieru

 moja baza ma 13,5x13,5 cm, papier kolejno 13 cm i 12 cm,
jak widać do przyklejenia bazy nie używam kosteczek...a pozostałości z tekturek...
 do wyciętych borderków przykleiłam cienką koronkę, lekko ją drapując, pod spód dałam gazę, wcześniej poszarpaną i ułożyłam wstępnie kompozycję z kwiatów i dodatków

zrobiłam zdjęcie i przystąpiłam do przyklejania - oczywiście układ kompozycji troszkę zmieniłam, ale Wy pewnie też tak macie, dodałam jeszcze dodatki z foremek...

brzegi motylka i środki kwiatów potraktowałam srebrnym klejem z brokatem , a na brzegi gazy posypałam mikrokulki - białe i przezroczyste i też delikatnie obrokaciłam

teraz pokażę Wam jak zrobiłam kwiaty - nie odkryłam tu nic nowego...poza tym że wykrojnik szczęściarz jest naprawdę szczęśliwym wykrojnikiem ponieważ w ciągu paru chwil dzięki niemu mamy piękne kwiaty,
na jeden kwiatek potrzebujemy dwóch dużych i jednego mniejszego płatka, które przykładamy do żelazka, na zdjęciu widać jak pięknie się skręcają...nic więcej z nimi nie robię...po prostu wklejam jeden w drugi...jesli dobrze je ścisnę będę mieć pączek, jeśli nie będziemy ściskać - powstanie większy kwiatek do którego można wkleić środek (ja wkleiłam perełkę)
no i najważniejsze
do klejenia tych drobnych kwiatków do kartek nie używam kleju na gorąco - a zwykłego uniwersalnego kleju, jest gęstszy od magika i szybciej schnie :) no i pięknie radzi sobie z foamiranem

 białe kwiatki też szybko zrobiłam - nagrzałam foamiran i delikatnie wytłoczyłam, już sklejone delikatnie pouciskałam na samych brzegach płatków

ze sklepu użyłam

Wykrojnik kwiat5m
Wykrojnik Kwiatek-7płatek

Foamiran - turkus
Foamiran - ecru

8 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenna kartka. Śliczne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to kwestia kolorystyki ale poczułam się trochę bajkowo, wśród tych pięknych kwiatów, cekinów i motyli ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że wprowadziłam Cię w taki nastrój :)

      Usuń
  3. Ach wiosna przybądź, patrząc na tę karteczkę i słoneczko cieplej grzeje za oknem. Piękny kolorek kwiatków, a kursik czytelny za który dziękuję. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń